info

Dieta kopenhaska - Forum dyskusyjne

Zapraszamy do dyskusji na forum. Nie musisz się rejestrować, podawać żadnych danych itp. Po prostu klikasz i piszesz - szybko i wygodnie :)

Strona główna
START w ferie zimowe (19.01-01.02)
Kasia: START w ferie zimowe (19.01-01.02)
11.01.2015 13:33
Cześć wszystkim. Zapraszam do udziału w grupie zawsze raźniej! :D

odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
11.01.2015 13:53
#1
jutro zamierzam pójść po witaminy (vita-miner) jak dla mnie one są najlepsze :D
wczoraj kupiłam jeszcze 2 kremy do ciała (1 na spalanie tkanki tłuszczowej z ujędrnieniem skóry a 2 nawilżający) ten 2 dlatego, że gdy jestem na tej diecie mimo dużej ilości spożywanej wody skóra mi wysycha na nogach i brzuchu
przez ten tydzień zamierzam pić dużo wody z cytryna i jeść lekko by oczyścić organizm przed dietą a w dzień przed rozpoczęciem diety zobaczę jakie mam BMI
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Karolina
14.01.2015 18:55
#2
dołączam się ;)
no to startujemy w poniedziałek :)
jak nastawienie?
ja jestem dobrze nastawiona choć już się boje weekendu przez którego pewnie nie dotrwam do 31.01
ja bmi mam w górnej granicy normy, ale chciała bym mieć na poziomie dwudziestu, witaminy też kupie, ale kremów nie, bo w nie nie wierze
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: anka 34
17.01.2015 8:39
#3
witam wszystkich;-] coprawda zaczynacie od poniedziałku z tego co widze a ja zaczne juz dzis...jesli nikomu nie bedzie przeszkadzało to dołącze sie do waszego pokoju....mam ogromną wage ,maxi nadwage...zaczynam z wagi 98,5 ;-[ jestem bo bardzo niedobrym leczeniu...przytylam 20 kg prawie wiec nie moge ani jednego dnia czekac juz;-[ a wiec zaczynam pierwszy dzien...;-] ps-czekam na was w poniedzialek;-]
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Karolina
17.01.2015 9:01
#4
Cześć Anka34 witamy, razem zawsze raźniej :-) pisz jak Tobie idzie ;-)
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: ola maja
19.01.2015 6:02
#5
witam;-] czekałam na ten poniedziałek ,czytałam już wasz post i sie dołanczam;-] START;-]
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Karolina
19.01.2015 8:39
#6
Cześć Wszystkim u mnie kawa wypita, a na wadze 71,9 START :)
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: sylwia
19.01.2015 8:55
#7
Hej ;) ja juz po kawie ;) na wadze 78.9 . Powodzonka!
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
19.01.2015 10:22
#8
Hejka wszystkim. Miło, że się przyłączyłyście. Kawa już wypita. Mimo, że nie lubie czarnej :D
Waga 65kg cel 58. BMI 23.80
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Karolina
19.01.2015 11:40
#9
Kasiu to bmi to celu czy startowe? Ja mam 24,91 a chciałabym zejść do dwudziestu :-)
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
19.01.2015 12:38
#10
Karolina, to jest aktualne moje BMI :D
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
19.01.2015 13:54
#11
polecam każdej z was jeśli chcecie i będziecie miały siłę na ćwiczenia z Mel B
ja wzięłam wyzwanie 30 dniowe i zamierzam je wszystkie zrobić mimo, że dieta dobiegnie końca :D Powodzenia dziewczyny!
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Karolina
19.01.2015 14:56
#12
Długie sa takie ćwiczenia?
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
19.01.2015 16:07
#13
na każdy dzień są 2 ćwiczenia na daną partię ciała, jeśli nie chcesz np. ćwiczyć na nogi to zastąp te ćwiczenia np. na brzuch :D jak dobrze pamiętam to każde ćwiczenie trwa ok.12 min.
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
19.01.2015 19:29
#14
Pierwszy dzień zakończony. Powodzenia w następnym :3
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Daria
20.01.2015 9:36
#15
Hej wszystkim dołanczam się do was. Kawa wypita i czuje się dobrze od wczoraj. Waga nadal ta sama 70kg postanawiam chyba też ćwiczyć :)
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
20.01.2015 9:40
#16
Cześć wam! Ja już po śniadanku i idę na dłuższy spacer z psami, a po obiedzie będę ćwiczyć. PAMIĘTAJCIE PIĆ DUŻO WODY :3
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
20.01.2015 12:39
#17
Nie mogłam się powstrzymać od zważenia się. Samopoczucie dobre nie licząc tego, że dostałam miesiączkę więc z ćwiczeniami będę troszkę uważać, żebym się źle nie czuła, a więc...
2 dzień: -2kg waga: 63kg BMI:23,14
postanowiłam się ważyć co drugi dzień i obiecuje ws informować, jesli któraś z was ma jakiś problem lub potrzebuje pomocy chętnie pomogę :D
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Wiola
21.01.2015 8:19
#18
Hej dziewczyny, postanowiłam do Was dołączyć:) zaczęłam dziś:) kawa wypita, woda w drodze do wypicia, zastanawiam się, może to głupie..mogę rzuć gumę?..:P
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
21.01.2015 9:53
#19
Cześć dziewczyny, śniadanie już za mną, dzień 3 przede mną. Cześć Wiola miło, że się przyłączyłaś. O ile wiem guma to nie jest żadna przekąska i nie pisz, że nie można jej żuć więc czemu nie tylko pamiętaj, że guma przyspiesza trawienie i czujesz większy głód a na tej diecie może Ci to bardzo przeszkodzić. Chyba, że masz bardzo silną wolę :D miłego dnia
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
21.01.2015 9:54
#20
i nie pisze*
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Wiola
21.01.2015 10:24
#21
No właściwie masz racje z tym uczuciem głodu..może sobie daruję;) Z silną wolą u mnie średnio, ale do diety mam mega dużo chęci i wiem, że te 12,5 dnia jeszcze wytrwam :D
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
21.01.2015 11:55
#22
To dobrze i życzę Ci dużo wytrwałości i mam nadzieję, że będziesz z nami się dzielić jak Ci idzie :3
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Wiola
21.01.2015 13:41
#23
Będę się dzielić na pewno..ale już wiem, że z jedną kawą dziennie nie dam rady..no nie dam:)
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
21.01.2015 15:53
#24
Haha a co? Lubisz pić kawę? :D
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Wiola
21.01.2015 17:38
#25
:) Lubię, chociaż ja juz sama nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy naprawdę na mnie działa pobudzająco ;) jestem juz dziś po wszystkich posiłkach, głód mi w sumie nie dokucza,ale brak siły owszem, trochę to uciążliwe, ale liczę, że to minie, że się przyzwyczaje po prostu ;)
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
21.01.2015 21:12
#26
Na którym jesteś dniu, też na 3? :D
Mi też troszkę brakuje sił ale to odczuwam wieczorem bo ćwiczę w domu i chodzę na długie spacery. Dzisiaj miałam taką sytuacje, że nie piłam przez cały dzień wody bo gdy wypiłam jeden kubek to miałam jakby obrzydzenie więc dzisiaj sobie odpuściłam.
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Wiola
21.01.2015 22:21
#27
Dopiero dzisiaj zaczęłam :p i juz nie mam siły haha, ale na szczęście już późno, zaraz idę spać wiec jest ok a jutro znów walka z samą sobą :)
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
22.01.2015 9:58
#28
Cześć, cześć kawa już wypita i zjedzona mała grzanka. Wiola dasz radę! :D
Dzisiaj zamierzam dać sobie wycisk chcę jak najwięcej zrzucić :) wieczorkiem się zważę
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Wiola
22.01.2015 12:47
#29
Heej:) ja wciąż walczę z brakiem siły, nie umiem zrozumieć, jeść mi się nie chce i wszystko byłoby super gdyby nie to, że oczy mi się zamykają i mam wrażenie jakbym chodziła w innym świecie..:D brnę dalej, zauważylam ze wysiłek mi pomaga, wczoraj jak zaczęłam sprzątać mieszkanie to zapomniałam w ogóle, że jestem na diecie. Powiedz mi, co myślisz o piciu np. coli zero?
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
22.01.2015 14:16
#30
Hmmm poczytałam to i owo. Wiem, że cola zero nie daje nam zbędnych kcal. Na diecie dukana można ją pić ale w małych ilościach. Tyle wiem...
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
23.01.2015 10:00
#31
Zapomniałam wczoraj napisać ile ile się pozbyłam :)
3 dzień:-1 kg waga:62 kg BMI:22,77
Mniej niż na początku ale jestem dobrej myśli, sporo motywacji,energii i silnej woli :D
miłego dnia :*
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Daria
26.01.2015 9:49
#32
hej, jak wam idzie? ja jak na razie 2kg i nic dalej... ćwiczenia robie nie codziennie bo nie mam siły, a jak Tobie Kasia i Wiola?
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
26.01.2015 9:54
#33
Hej, u mnie bardzo fajnie schudłam przez weekend 1,5kg więc mój wynik schudnięcia non stop się powiększa, te 2 dni były bardzo ciężkie bo w sobotę była impreza brata ale dałam radę :D niedziela zaś rodzinny obiad, który całkowicie mnie dobił ale zjadłam bardzo malutko bo bałam się, że nici z diety ale jak widać mój organizm dzięki dużej ilości spożywanej wody poradził sobie mogę powiedzieć, że jestem z niego "dumna" :D
dzień 8 przede mną, kawa wypita
a jak Tobie Wiola?
odpowiedź: START w ferie zimowe (19.01-01.02) autor: Kasia
29.01.2015 9:55
#34
hej dzień 10 już się zaczął, śniadanko już za mną, zliczając ile już schudłam to 4,5kg więc ważę 60,5kg to wielki sukces dla mnie a jeszcze obiecałam, ze co dwa dni bęę się wżyć więc dzisiaj jeszcze napisze wieczorkiem ile schudłam. Boże jeszcze 2dni do końca, dam radę, świetnie się czuję i wiem, że czeka mnie jeszcze duzo do tej idealnej wagi, ale na szczęście jeszcze tyle czasu do wakacji, wrócę na tą stronę ale z inna dietą :D
Dodaj odpowiedź
Imię *
Email *
Treść
*
Wpisz kod
*
* - pola wymagane