info

Dieta kopenhaska - Forum dyskusyjne

Zapraszamy do dyskusji na forum. Nie musisz się rejestrować, podawać żadnych danych itp. Po prostu klikasz i piszesz - szybko i wygodnie :)

Strona główna
START 23.02 zapraszam do wspólnej walki!
Asia: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki!
22.02.2016 15:59
Moi drodzy zaczynam od jutra.Mam 26 lat i przy wzroście 170 ważę 70 kg.
Chciałabym na DK schudnąć jakieś 5kg a później będę dążyć do 60tki.
Liczę że do mnie dołączycie bo to jest ten moment!
Zatem...
ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ WALKI

odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: GOSIA
22.02.2016 17:38
#1
Witam
Ja startuję od dziś. Kawka rano smakowała a zaraz idę wskoczyć na wagę czego baaaardzo nie lubię
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: jadzia
22.02.2016 18:49
#2
Ja tez od dzisiaj zaczynam. Juz po kawie niedlugo jaja byle do wieczora
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Dorota
22.02.2016 19:19
#3
Hej, ja zaczelam (po raz kolejny) dzisiaj. W pazdzierniku udalo mi sie zrzucic 8kg, potem spadlo jeszcze 2. Ostatnio przesadzam z zarciem I 2 kg juz wrocily, wiec pora sie opanowac.
trzymam kciuki za wszystkich!
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Ewela
22.02.2016 21:15
#4
Ja też od dzisiaj :) Jak dotrwam do wieczora to będzie dobrze :)

odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Paulinka123
22.02.2016 21:53
#5
Hej ,zaczynam od jutra dziś mam zamiar zrobić zakupy i ruszam ,jestem maga zmotywowana waga w łazience czeka na dobry wynik :) Powodzenia :)
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: GOSIA
23.02.2016 3:03
#6
Dziewczyny ja po tym obfitym obiedzie nie dałam rady zjeść kolacji pije tylko wodę. Weszłam na wagę i pokazała 81,5 także wstyd
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Marita
23.02.2016 3:33
#7
Hej.Ja wystartowalam dzisiaj z waga 71,5 przy wzroscie 169.Ostatnio tyle wazylam po urodzeniu synka.Zrobilam dzisiaj zakupy wyszlo calkiem tanio:-) .Pierwszy dzien dobiega konca. Dzielnie sie trzymalam tylko do steku musialam dodac odrobine soli :/ nie byl zjadliwy
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Weronika
23.02.2016 3:37
#8
Ja dołączam! powodzenia! ;) 172 cm, wagę podam jutro ;)
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Wiola
23.02.2016 15:37
#9
Hej , ja dołączam dzis, troszkë z opóźnieniem, ale trudno.
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Claudia
23.02.2016 15:40
#10
Cześć dziewczyny :) Ja tez dzisiaj zaczynam :) Troszkę mi się przytyło, a za niecałe dwa tygodnie wesele mojej najbliższej przyjaciółki :( Więc, muszę podjąć się tej diety :) Jestem z Wami, mam nadzieję, że wytrwamy :) Startuje z wagą 68,5 na 1,66m wzrostu ! Good Luck ! :D
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Dorota
23.02.2016 18:34
#11
Melduje, ze pierwszy dzien minal bez problemow :) Troche oszukalam i z pomidorkow koktajlowych, swiezego szpinaku i jajek zrobilam omleta (na ceramicznej bez tluszczu) bylo mega pycha. Zaczynam z 170cm, 92.4kg(!)
Dz1. -1kg = 91.4kg
Jak tam u was? Mi troche burczy w brzuchu wiec ide po wode :) Milego dnia!
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Claudia
23.02.2016 21:54
#12
To znów ja :) Ja już po obiadku, i też troszkę oszukałam bo do pomidorka dokroiłam troszkę cebulki do smaku :) jajeczka pychaaa :D i muszę się przyznać, że czuję się bardzo najedzona :) A jak tam Wam idzie ? Jest ciężko, ale nie warto wymiękać, bo jak sobie pomyślę, że na weselę wskoczę w kieckę o 4 czy 5 kg lżejsza , to w momencie odechciewa mi się jeść :) mojemu narzeczonemu specjalnie gotuję to co on lubi, a czego ja nie lubię :) w planach miałam mu nie gotować, ale chłopak sam to padnie z głodu :D Piszcie jak tam sobie radzicie ! :D
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Agata
24.02.2016 5:34
#13
witam ja zaczynam od jutra ale chetnie sie przylacze jest to moje drugie podejscie w listopadzie padlam po 4 dniu ale teraz chodzby niewiem......nie mam polskiej klawiatury tak ze bedzie troche nieortograficznie hihi wymiary i wage podam jutro czyli do rana
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Marzena
24.02.2016 9:06
#14
Witam wszystkich, którzy zaczynają. Jutro mój ostatni dzień i.....jakoś tak mi smutno:(. Przyzwyczaiłam się....szok normalnie, ale były i ciężkie chwile, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami tym, co pozwoliło mi wytrwać. Przede wszystkim FORUM! W chwilach wielkiego głodu, złości i rezygnacji czytałam posty obecne i starsze. Baaaaaardzo pomagało. Starajcie się też nie dać się skusić na drobne odstępstwa, to potrafi zawalić całą pracę w jednej chwili. No a przede wszystkim.....drugi tydzień to pestka, zero głodu:). Mój wynik to 6 kg, czyli tyle ile chciałam. Powodzenia!!!!!
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Claudia
24.02.2016 11:40
#15
Gratulację Marzenko :) Ja właśnie weszłam bo miałam straszny kryzys , mój partner odwalił sobie takie kanapeczki , że aż mnie ścisło, i jeszcze pyta się mnie czy chce jedną... matko to było straszne , powiedzieć ,,nie dziękuję,, chociaż każda moja komórka domagała się takiej kanapeczki ^^ ale wytrwałam ! Lecimy dalej, nie byłam na wadzę ale zaraz wskoczę tak z ciekawości :)
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Asia
24.02.2016 13:06
#16
Miałam zacząć wczoraj ale ostatecznie dopiero dzisiaj mi się udało.
Waga z rana pokazała 69,9 :-(Mam 170cm wzrostu i na DK chcę zejść do 65 ale te dane zamieściłam już zakładając wątek.Póki co idzie nieźle.Nie czuję mocnego głodu.
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Marita
24.02.2016 18:15
#17
Dzisiaj mija 3dzien.Teraz jest ok ale wczorajszy wieczor i dzisiejszy poranek byl tragiczny.Bylo mi niedobrze i bolala mnie glowa do tego mam problemy ze snem :/.Tez tak macie?Mam pytanie dotyczace szynki juz wiem,ze ma byc 100 tylko jakiej?jesli jest to dieta bez soli to dlaczego slona szynka bo taka wlanie zjadam.
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Asia
25.02.2016 9:51
#18
Czy to możliwe by po pierwszym dniu spadło mi tylko 300g?
Jestem zawiedziona!Jak czytam większość po pierwszym dniu notuje spadki ponad kilogram.Mimo to walczę dalej.A Wam jak idzie?
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Dorota
25.02.2016 13:42
#19
Hej, 3 dni zleciały nie wiadomo kiedy. Idzie mi super, choc mogłabym pic wiecej wody ale w pracy mamy tylko małe szklanki :p muszę przynieść butelkę bo tak łazić do kuchni co chwile to głupio.
Dz. 3 i -2,4kg (z 92,4), liczylam na 3 zeby zobaczyć 8z przodu ale moze jutro rano.
Asia - nie wiem dlaczego tak mało u ciebie, moze za mało wody pijesz?
odpowiedź: START 23.02 zapraszam do wspólnej walki! autor: Marita
25.02.2016 19:50
#20
U mnie waga rano wskazala minus 2,5 kg jupi.Dziaiaj jest ok.Moja mobilizacja jest zdiecie ktore widzialam w necie dwoch pan i opis "jesc smacznie czy wygladac smacznie":-) .Zdecydowanie Pani na drugim zjeciu wygladal lepiej:-)
Dodaj odpowiedź
Imię *
Email *
Treść
*
Wpisz kod
*
* - pola wymagane