info

Dieta kopenhaska - Forum dyskusyjne

Zapraszamy do dyskusji na forum. Nie musisz się rejestrować, podawać żadnych danych itp. Po prostu klikasz i piszesz - szybko i wygodnie :)

Strona główna
16.02 nowy poczatek
Doti: 16.02 nowy poczatek
16.02.2017 11:12
Witam wszystkich! Dzis jest moj pierwszy dzien DK. Jestem pozytywnie nastawiona, dlugo nastawiałam sie psychicznie na to wyzwanie. Dzis obudziłam sie z mysla, ze to jest dobry dzien by zaczac.

Start: 98,0 kg, 170cm

Idealnie byloby zejsc do 90kg, choc czytajac poprzednie watki malo kto tyle osiaga. Zobaczymy jak to bedzie u mnie.

odpowiedź: 16.02 nowy poczatek autor: Mara
16.02.2017 12:39
#1
Witam, ja zaczęłam wczoraj. Stwierdziłam ze czas najwyższy wziąć się za siebie , bo w ciągu roku przytyłam 15 kilo :/
Waga: 72
Wzrost: 160
odpowiedź: 16.02 nowy poczatek autor: Truskawa
16.02.2017 19:24
#2
Cześć wam ja zaczęłam dzisiaj 174 cm waga 99kg
Nie jest to moja pierwsza przygoda z tą dieta
Stosowałam ją około 10 lat temu i schudłam przy niej 13 kilo

Powodzenia
odpowiedź: 16.02 nowy poczatek autor: Doti
17.02.2017 9:31
#3
Czesc Mara - 15kg to sporo, wiec lepiej teraz niz tak jak ja czekac do 100kg prawie.
Czesc Truskawa - mamy podobna wage, tylko ja jestem ciut nizsza. Ja bylam 8 lat temu i schudlam 8kg, z 80 do 72kg. Ciekawe jak teraz nam pojdzie. Podobno organizm pamieta diety i moze nie byc juz tak pieknie, ale nawet 5kg bedzie ok, bo to prawie rozmiar w doł w moim przypadku.
Pierwszy dzien zlecial, choc wieczorem bylo troche ciezko. Wypiłam 2 x 1,5l wody jak radzila inna dziewczyna i faktycznie nie odczuwa sie tak glodu.

Dzien 2: -0,5kg
Waga: 97,5kg

A uewas jak tam? Wazycie sie codziennie czy na koniec?
odpowiedź: 16.02 nowy poczatek autor: Ona
17.02.2017 10:24
#4
Ja zaczęłam w poniedziałek waga 72 wzrost 162 cm.
Po czterech dniach 68,9 kg.
Pije dużo cieplej wody z cytryna ponoć lepiej ciepłlą bo zimna przelatuje przez nas.
Ścisle,przestrzegam diety i godzin posiłków .
Powodzenia laski
Dodaj odpowiedź
Imię *
Email *
Treść
*
Wpisz kod
*
* - pola wymagane