info

Dieta kopenhaska - Forum dyskusyjne

Zapraszamy do dyskusji na forum. Nie musisz się rejestrować, podawać żadnych danych itp. Po prostu klikasz i piszesz - szybko i wygodnie :)

Strona główna
Sila woli
Joanna: Sila woli
11.01.2018 13:53
Witam jestem drugi dzien na diecie ktos podobnie?? Szukam wsparcia dwie trudne decyzje na raz fajki i pare kg mniej. Doszlo do 62 kg dla mnie masakra po urodzeniu syna tyle wazylam . Plan docelowy 55kg Jest ktos kto wesprze??

odpowiedź: Sila woli autor: Izabela
11.01.2018 15:43
#1
Ja mam dzis 4 dzien . Nie wazylam sie jeszcze bo mam @. Jestem na tej diecie drugi raz na powaznie. Za pierwszym razem schudlam 10 kg. Teraz chce schudna 8 kg . Teraz zaczynalam z waga 66.6 kg. Mam nadzieje ze uda mi sie do kwietnia 8 kg zrzucic. Wiec jestem z Toba
odpowiedź: Sila woli autor: magda t
11.01.2018 15:55
#2
ja jestem na czwartym dniu zaczynałam z wagą 66,6 :D hahaha Iza tak jak TY :D dziś miałam 64 kg
odpowiedź: Sila woli autor: Izabela
11.01.2018 16:20
#3
Magda super wynik :) ja czekam do niedzieli ;)i oby tez cos zlecialo . Joanna ile przytylas w ciazy ? Pytam bo planujemy dziecko i zastanawiam sie ile mozna przytyc .
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 16:40
#4
W pierwszej ciazy 17 w drugiej 14 czyli 69 kg to moja najwieksza masa ciala ale z dzieckiem to sie nie liczy
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 16:40
#5
W pierwszej ciazy 17 w drugiej 14 czyli 69 kg to moja najwieksza masa ciala ale z dzieckiem to sie nie liczy
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 16:44
#6
odpowiedź: Sila woli autor: Izabela
11.01.2018 16:50
#7
Ja chce zejsc do 58 kg i wtedy zaczac starania o dziecko . Moja najwyzsza waga z polowy sierpnia to 76 kg :( bez ciazy .. lekarz mi przepisal zle tabletki hormonalne i tak szybko mi sie uroslo ... masakra
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 17:01
#8
Czy jest jakis limit plbo nasmarowalam komentarz i wiekszosc ucielo ?? Gdyby cos bylo bez sensu to przepraszam staram sie wkleic co namazalam wczesniej
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 17:03
#9
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 18:10
#10
Chyba jest no nic napisze jeszcze raz. Dziekuje ze jestescie od razu mi lepiej. Moj maz 8 lat temu byl na tej diecie chudl 15 kg i ciezko wlodzilo mu jedzenie do dzis marchewki nie rusza
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 18:14
#11
Dlatego ja jak musze zjesc kurczaka salate pomidora etc robie z tego salatke i jest calkiem przyzwoite. Dzisiaj juz po kolacji nie wiem jak wytrzymam ta gloduwke u mnie problem z wieczornym podjadaniem
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
11.01.2018 19:35
#12
Glodowke az mnie sama porazilo
odpowiedź: Sila woli autor: Izabela
12.01.2018 9:34
#13
Dzis moj 5 dzien :) czuje sie bardzo dobrze moze dlatego ze za nie dlugo weekend ;) wogole nie czuje glodu. Jeszcze 2 dni i staje na wage . A jak u was ?
odpowiedź: Sila woli autor: magda t
12.01.2018 10:55
#14
Hej Iza dziś mój również 5 dzień na wadzę 2,8 kg mniej. chciałabym łącznie 5 zgubić , ale w tym tempie mi się raczej nie uda.
odpowiedź: Sila woli autor: Izabela
12.01.2018 11:48
#15
Magda t uda sie na pewno . Ja raczej zostane dluzej na tej diecie albo zamienie na norweska ale to jeszcze zobacze . Musze zejsc do 58 kg a fajnie by bylo gdyby mi sie to udalo zrobic do kwietnia:)
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
12.01.2018 13:00
#16
Ja na 3 dniu -2 kg jaram sie jak pochodnia
odpowiedź: Sila woli autor: Ania
12.01.2018 13:03
#17
Hej dziewczyny. Widzę tu znajome z innego wątku. Iza nie przedłużaj tej diety, a przed norweska zrób przerwę. To jest zbyt obciążające uwierz mi. Zaglądajcie czasem do wątku poniżej co? Bo nie chce mi się pisać 2 razy i nie zostawię Magdy która wątek zaczęła. Mam wiek 50 + , w ciągu 3 dni zeszło mi 2,6 kg. Diety trzymam się bardzo ściśle, ale od poniedziałku wracam do pracy i nie wiem czy dam radę. Pracujecie? Jak sobie radzicie w pracy z dietą?
odpowiedź: Sila woli autor: Izabela
12.01.2018 13:47
#18
Ja pracuje od pon do pt praca fizyczna . Ale jakos daje rade nigdy. Jestem bardziej przemeczona ale daje rade
odpowiedź: Sila woli autor: magda t
12.01.2018 16:12
#19
ja jestem na l4 ale od poniedziałku wracam do pracy i też mam obawy... będę 2 posiłek jadła szybciej o 10
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
12.01.2018 21:05
#20
Pani Ania dobrze mowi przerwa musi byc ! Ja lekkie zawroty glowy mialam na zakupach wiec w pracy moze byc ciezej ale kazdy organizm reaguje inaczej trzymam kciuki .
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
15.01.2018 10:21
#21
6 dzien na minusie 3 kg oczyszczone jelita teraz waga mam nadzieje bedzie ze mnie leciala. JEST KTOS??
odpowiedź: Sila woli autor: Ania
15.01.2018 17:45
#22
U mnie rozpacz. Szóstego dnia waga stanęła a dzisiaj pokazała 50 dag wiecej, jutro będę się bała zważyć. Nie lubie tej diety!!!!!
odpowiedź: Sila woli autor: Joanna
15.01.2018 22:07
#23
Aniu to nie wchodz na wage codziennie to jest normalne 50 dag wiecej bo wi3cej dzisiaj wypilas albo wiekszy byl posilek. Jestem z Toba
odpowiedź: Sila woli autor: magda t
16.01.2018 8:46
#24
mi dzisiaj pokazała więcej o 60 dag :D
Dodaj odpowiedź
Imię *
Email *
Treść
*
Wpisz kod
* - pola wymagane