info

Dieta kopenhaska - Forum dyskusyjne

Zapraszamy do dyskusji na forum. Nie musisz się rejestrować, podawać żadnych danych itp. Po prostu klikasz i piszesz - szybko i wygodnie :)

Strona główna
Start 11.06.2018 Poniedziałek
Ja: Start 11.06.2018 Poniedziałek
10.06.2018 11:14
Witam,
Zaczyna ktoś od jutra?

odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Amnezja
10.06.2018 18:25
#1
Witam ;)
Ja zaczynam ;d rok temu na tym dobiłam 58kg w tym roku tez muszę ;D
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Ja
11.06.2018 6:26
#2
Witam, to startujemy
I dzień 75,9kg powodzenia życzę ;-) sobie i Tobie i Wam :-)
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Mika
11.06.2018 8:14
#3
Witajcie dziewczyny!pozwole sobie i ja do Was dolączyć,zaczynam 72,5 170 cm wzrostu.Trzymam kciuki i powodzonka sobie i Wam
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: ja
11.06.2018 10:30
#4
witamy, im nas więcej tym lepiej ja 75,9kg przy 171 cm ;-) powodzenia
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Marta
11.06.2018 12:41
#5
Witam, też zaczynam. Maga 77,1.
Trzymam kciuki za wszystkich
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Ja
11.06.2018 12:57
#6
no i już po pierwszym posiłku, jejku jak ja nie lubię sałaty...
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Monia
11.06.2018 14:13
#7
W moim jadłospisie nie ma sałaty, jajka z brokułem lub szpinakiem i pomidor, chyba ,że zamieniłaś posiłki...Pozdrawiam
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Damyrade
11.06.2018 18:36
#8
Hej.

Ja też zaczynam dziś. Waga startowa to aż 78,1!

Mam nadzieję, że 13 dnia zobaczę 70, a później chcę jeszcze -5kg. Mam nadzieję, że ta dość rygorystyczna dieta zmieni moje nastawienie do jedzenia.

Trzymam kciuki za wszystkich. Jesteśmy prawie po 1 dniu. Zostało tylko 12!
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Ja
12.06.2018 7:25
#9
Jak to nie ma sałaty ...
Godziny posiłków

Śniadanie: 8.00 - 9.00Obiad: 12.00 – 14.00Kolacja: 17.00 - 18.00

Pamiętaj!

Pij minimum 2 litry wody dziennie!Trzymaj się ściśle jadłospisu - żadnych odstępstw!Dieta trwa dokładnie 13 dni - ani dnia krócej, ani dnia dłużej!

Dieta kopenhaska - DZIEŃ 1, 8

Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukruObiad: 2 jajka na twardo, pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku lub brokułów, 1 pomidor.Kolacja: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 2, 9

Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukruObiad: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 1/3 główki sałaty (lub 5 liści) z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny, 1 surowy owoc (jabłko, ananas lub grejpfrut)Kolacja: 1 gruby (100 g) plaster (albo 5 chudszych) szynki (np. drobiowej), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 3, 10

Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)Obiad: pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku, 1 pomidor, 1 surowy mały owocKolacja: 2 jajka na twardo, 1 gruby (100 g) plaster szynki (lub 5 chudszych), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 4, 11

Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukruObiad: 1 jajko na twardo, 1 duża marchewka, małe opakowanie serka wiejskiego (twarożku naturalnego) (100-150 g)Kolacja: pół szklanki kompotu z owoców (ugotowanego bez cukru, owoce zjadamy), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 5, 12 (Dni bez kawy)

Śniadanie: 1 duża starta marchewka z sokiem z cytrynyObiad: 1 duża (300 g) chuda gotowana ryba (pstrąg, dorsz lub sola) z sokiem z cytryny. Rybę można także usmażyć bez tłuszczu.Kolacja: 1 duży befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty, pół paczki (6-8 główek) gotowanych brokułów

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 6, 13

Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)Obiad: 1 duszona pierś kurczaka bez skóry, 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytrynyKolacja: 2 jajka na twardo, 1 duża starta marchewka

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 7

Śniadanie: 1 kubek herbaty (najlepiej zielonej) bez cukruObiad: 1 pierś (150 g) kurczaka grillowana lub z piekarnika, 1 świeży owocKolacja: NIC


I dzień 75,9 kg
II dzień 75,2 kg
Powodzenia!
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Monia
12.06.2018 7:40
#10
ja , napisałaś,że jesteś po pierwszym posiłku i że nie lubisz sałaty, więc zrozumiałam ze do obiadu jadłaś sałate, a sałata jest na kolacje;-) pozdrawiam i powodzenia, ja jutro wskocze na wage...
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Damyrade
12.06.2018 20:13
#11
Hej! I jak wam idzie dziewczyny?

Ja dziś całkiem dobrze, pije bardzo dużo wody. Dziennie ponad 2,5l.

Dziś rano waga wskazała 77,3!
odpowiedź: Start 11.06.2018 Poniedziałek autor: Ja
13.06.2018 4:19
#12
Jedynym moim odstępstwem jest to że zamieniłam czasem posilki kolejnością tj. Obiad z kolacją i zamiast befsztyku jem pierś z kurczaka
I dzień 75,9 kg
II dzień 75,2 kg
III dzień 74,5 kg
Powodzenia
Dodaj odpowiedź
Imię *
Email *
Treść
*
Wpisz kod
*
* - pola wymagane