info

Dieta kopenhaska - DOKŁADNY JADŁOSPIS

Zapraszamy na szybki konkurs -> Dlaczego dieta kopenhaska? :)

W internecie znajduje się mnóstwo jadłospisów diety kopenhaskiej, w większości są one pełne rażących błędów, co - szczególnie w przypadku tak restrykcyjnej diety, jaką jest dieta kopenhaska - może zniweczyć cały wysiłek odchudzania. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby poniższy jadłospis był możliwie dokładny i precyzyjny. Udanego odchudzania!

Godziny posiłków

  • Śniadanie: 8.00 - 9.00
  • Obiad: 12.00 – 14.00
  • Kolacja: 17.00 - 18.00

Pamiętaj!

  • Pij minimum 2 litry wody dziennie!
  • Trzymaj się ściśle jadłospisu - żadnych odstępstw!
  • Dieta trwa dokładnie 13 dni - ani dnia krócej, ani dnia dłużej!

Dieta kopenhaska - DZIEŃ 1, 8

  • Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 2 jajka na twardo, pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku lub brokułów, 1 pomidor.
  • Kolacja: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 2, 9

  • Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 1/3 główki sałaty (lub 5 liści) z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny, 1 surowy owoc (jabłko, ananas lub grejpfrut)
  • Kolacja: 1 gruby (100 g) plaster (albo 5 chudszych) szynki (np. drobiowej), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 3, 10

  • Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
  • Obiad: pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku, 1 pomidor, 1 surowy mały owoc
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 gruby (100 g) plaster szynki (lub 5 chudszych), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 4, 11

  • Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 1 jajko na twardo, 1 duża marchewka, małe opakowanie serka wiejskiego (twarożku naturalnego) (100-150 g)
  • Kolacja: pół szklanki kompotu z owoców (ugotowanego bez cukru, owoce zjadamy), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 5, 12 (Dni bez kawy)

  • Śniadanie: 1 duża starta marchewka z sokiem z cytryny
  • Obiad: 1 duża (300 g) chuda gotowana ryba (pstrąg, dorsz lub sola) z sokiem z cytryny. Rybę można także usmażyć bez tłuszczu.
  • Kolacja: 1 duży befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty, pół paczki (6-8 główek) gotowanych brokułów

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 6, 13

  • Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
  • Obiad: 1 duszona pierś kurczaka bez skóry, 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 duża starta marchewka

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 7

  • Śniadanie: 1 kubek herbaty (najlepiej zielonej) bez cukru
  • Obiad: 1 pierś (150 g) kurczaka grillowana lub z piekarnika, 1 świeży owoc
  • Kolacja: NIC
Pages: « Previous 1 ... 107 108 109 110 111 » Next All
oliwia123
Zaczynam od jurta. Chcę dotrwać ok 8 dni. POZDRAWIAM
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Angelika
Cześć. Do diety podchodziłam kilkakrotnie. Ale zazwyczaj po 5 dniach ulegałam napojom gazowanym i/lub słodyczom(kocham żelki). Mam 22lata, 153cm wzrostu i ważę 50kg. Udało mi się na tej diecie zrzucić 4kg (z 52kg na 48) w lutym ubiegłego roku. Jednak po leczeniu i kuracji hormonalnej przytyłam wkrótce wychodzę za mąż i chciałam wrócić do sylwetki sprzed 5lat kiedy ważyłam 46kg. Dodam tylko że w liceum mocno ćwiczyłam i mam duże mięśnie, ale od 5lat jestem "zastana", a więc nawet i moje mięśnie zanikły pod tłuszczykiem Wiem ze jak sie chce to sie da! Już raz mi sie udało wiec podchodzę i drugi, a po diecie kopenhaskiej zdrowe odżywianie - na szczęście Mój narzeczony jest żołnierzem i to On mnie motywuje do walki o lepszą sylwetkę - chociaż akurat tą dietą gardzi ze względu na ilość spożywanych kalorii. Ale ze razem nie mieszkamy to nie ma nic do gadania
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Nqt
Hej, niewiem czemu nie zamieszczono mojego komentarza w całości.
Dietę stosowałam jakieś 11 lat temu. Schudlam 12 kg. Najważniejsze jest nastawienie sie psychiczne. Teraz jestem 8 dzień i efekt -4 kg. Szkoda, ze nie więcej ale i tak sie cieszę, że waga końcu ruszyła
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Rw
Witam. Mam pytanie odnośnie diety-czy jest konieczne picie kawy naturalnej? Czy też można ją zastąpić zbożową, np.inką?
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Angelika
Moja mama na tej diecie piła tylko kawę zbożową (Anatol) dlatego że parzonej nie pije, a Inka ma dodatkowe cukry
2 lata temu
Nat
Mysle, że tak. W diecie kawa podnosi ciśnienie i poprawia lepsze samopoczucie a po ince niewiem jakie będzie samopoczucie.
2 lata temu
sisi
Hej dziewczyny, dzisiaj wchodząc na wagę postanowiłam że zaczynam od jutra tą dietę. Trochę się boję czy wytrzymam. Kto jest ze mną? Potrzebuje dużo wsparcia!
Trzymam także za Was kciuki!
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Iwona
Też mam chęć zacząć ale sama to nie dam rady
2 lata temu
Lidia
Ja już 3 dzień po kolacji. Tak jakby z każdym dniem lepiej. Najgorzej jest od śniadania do obiadu a jak Wy sobie radzicie z głodem?
2 lata temu
sisi
Jestem juz po obiadku, czekam na kolację. Faktycznie troszkę silnej woli trzeba.
Lidia i jak tam mija 2 dzień?
Manuela w takim razie walczymy od dzisiaj razem
Pozdrawiam
2 lata temu
Manuela
Hej ja zaczynam od dzisiaj. 62 kg i 175 cm. Wiec Jest co zrzucac. Pozdrawiam
2 lata temu
Lidia
Hej, ja już 2 dzień
2 lata temu
Aneta
Ps. Te steki to jakas masakra.. ledwo je przelykam
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Aneta
Ps. Te steki to jakas masakra... ledwo je przekykam
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Aneta
Daria, mamy podoba wage zobaczymy, ktorej z nas uda sie zrzucic wiecej! Trzymam kciuki! Dzis moj drugi dzien... nawet daje rade, -3kg - rewelacja! Ja zwaze sie na sam koniec czyli w pon, jednak od wt wdroze doete od dietetyczki. Zobaczymy ile zrzuce po 8 dniach diety kopenhaskiej.
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Daria6592
Dzisiaj mój 5 dzień i na wadze po wieczornym warzeniu 72 kg Na początku myslałam, że nie wytrwam ale z dnia na dzień jest co raz lepiej hehe dieta do tego rzuciłam palenie ale jestem zadowolona bo o niebo lepiej się czuję, w pierwszym dniu miałam tylko bóle glowy ale teraz już z górki Trzymam kciuki
2 lata temu
kaja
hej tez zamierzam zaczac diete mam nadzieje ze uda mi sie wytrwac narazie sporządzam liste zakupów
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Nat
Hej
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Daria
Ja dzisiaj jestem 3 dzień i powiem że efeky są -3kg moja waga początkowa 77,5kg a dzisiaj na wadze zobaczyłam 74,5kg myslałam że nie dam rady ale po tym co widzę na wadze jestem gotowa do dalsego działania w dodatku rzuciłam palenie i od środy ani jednego papierosa
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Aneta
Hej ja dzis zaczynam diete i tez chodze na silownie.. tez boje sie, ze bedzie mi ciezko wytrwac.. tym bardziej, ze juz jest mi slabo:p Podjelam sie diety, bo przez ostatnie 2 miesiace przytylam 6kg chce schudnac ok 12kg (daje sobie czas do lutego) mam 175cm i waze aktualnie 76 kg. Moja upragniona waga sprzed 2 lat to ok 64kg. W ndz. bylam u dietetyczki mam do pt. dostac stworzona pode mnie diete, ktora zamierzam wdrozyc od pon. Po 7-dniowym wstepie diety kopenhaskiej.
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
klara
hej tak zapytam ile płaciłaś za wizytę u dietetyczki
1 rok temu
Daria
Hej. Dzisiaj mój trzeci dzień ktoś jeszcze jest na tej diecie ? Pozdrawiam
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Sara
Hay laseczki Ja dzisiaj zaczynam pierwszy dzień Już raz ją przechodziłam ale 2 lata temu i efekt -8kg .... Chce ją przejść ale tylko tydzień , ponieważ chodzę na siłownię 5 razy w tyg. i muszę mieć energię Chce ją stosować tylko tydzień ponieważ mam lekki problem z nadmiarem wody w organizmie. Ale tak czy siak trzymajcie za mnie kciuki . I powodzenia laseczki :* A co do wagi to warze 67 kg.... Kochane ja pije kawę i śmigam na siłkę :* Miłego dnia <3
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
ania
Ta dieta działa tylko i wyłącznie wtedy, kiedy stosujesz ją dokładnie 13 dni. Ani jednego dnia krócej, ani dłużej - jak już ze sto razy napisano. Wtedy jest szansa, że jedząc racjonalnie po jej zakończeniu nie przytyjesz 5 razy tyle, ile schudłaś. Chodzi o pewne zmiany metaboliczne, które dokonują się po czasie.
2 lata temu
anka
I jak dajecie rade?
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
MONIKA
GRUPA WSPARCIA!
https://www.facebook.com/groups/511984695629358/?fref=ts
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
anula
zapomnialam jeszcze powiedziec zebyscie nie traktowali tego jako diety i tortury. Powiedzcie sobie: rano moge wypic kawe z cukrem, a do tej pory staralam sie nie slodzic. Zjem pyszny obiad bez wyrzutow sumienia, caly jest moj, nie musze zjadac np tylko polowy. Takie tlumaczenie sobie bardzo pomaga. Pamietam jeszcze ze po tej diecie jest ladna i jedrna skora i wlosy, wiec ta dieta zla i wyniszczajsca nie jest
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
anka
W 2 dni?prosze o odpowiedz.
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Dorota
Kochana, ja stosowałam tą dietę jak miałam 94kg. Wytrzymałam tydzień i spadłam 7kg potem po powrocie do jedzenia normalnego chudłam dalej aż stanęłam na wadze 64kg po 3 miesiącach. waga utrzymywała mi się 4 lata potem zaczęłam przybierać ale pierwsza druga ciąża. Jak skończę karmić córcie to startuje z nią po raz kolejny
2 lata temu
anula
Wyplukalas zlogi wody, jasne ze mozliwe. Ja sie dodatkowo mierze w obwodach
2 lata temu
Anula
Polecam dietę, jestem w 3 dniu. Chce zrzucic tylko 4 kg, uda sie! Diete robilam ostatnio pare lat temu, pamietam jak z mama 'dla jaj' siedzialysmy z widelcem nad pustym talerzem i jadlysmy to NIC na kolację Pamietajcie, zeby sobie wszystko ladnie przygotowac. Z salaty i owocow mozna zrobic fajna salatke do befsztyku, z szynki i jogurtu wychodzi 5 fajnych roladek, wystarczy kupic jogurt z tych gestych i dodac szczypte pieprzu, a potem zawinac w szynke. Jak was lapie glod, wyjdzcie na spacer, jak siedzicie w pracy, zrobic rundke po korytarzu, glod zaraz minie.No i chodzcie spac ok 22. Powodzenia
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
ola
Aniu ja jestem na tej diecie już drugi raz . Pierwszym razem było trudniej. Ale to prawda że już możesz mieć efekty. Dziś jestem trzeci dzień na diecie i też ubyło mi dwa kilo.
2 lata temu
anka
Ale niech mi ktos napisze czy to faktycznie mozliwe zeby zrzucic niecale 2kg?
2 lata temu
mała
Cześć! Zaczynam od jutra. Kiedyś już próbowałam tej diety, dotrwałam jedynie do 6 dnia...mam zamiar walczyć od nowa. Co mogę doradzić.. to dla porównania robiłam dietę kapuścianą i po zakończeniu miałam straszne problemy żołądkowe, a efekty widoczne były dopiero po tygodniu.
Kopenhaska jest naprawdę skuteczna, ciężka ale pozwala uzyskać tą fajną lekkość i trochę minimalizuje nawyk objadania się po nocach.
Trzymam kciuki! Za siebie również...
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
anka
Ja jestem dzis 3 dzien .niby waga pokazje prawie 2kg mnie ale zastanawiam sie czy faktycznie tak moze byc?albo waga zepsuta.pozdrawiam
2 lata temu
era
Witam, dziś pierwszy dzień. Kto zaczyna razem ze mną? Trzymajcie kciuki
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Nat
Hej i jakie efekty ?
2 lata temu
Krzyś
Ja zacząłem od dzisiaj
2 lata temu
MIMI
Ja zaczynam od jutra, wlasnie przepisalam diete mam nadzieje ze wytrwam
2 lata temu
Ruda
Ciekawa jestem jakie macie efekty? Moja kuracja jutro dobiega końca i we czwartek będę wiedziała ile mnie ubyło, patrząc po objętości jestem zadowolona smile:
2 lata temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Pages: « Previous 1 ... 107 108 109 110 111 » Next All
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.