Home Forum Dieta kopenhaska Idzie wiosna:)

  • This topic has 0 odpowiedzi, 1 voice, and was last updated 1 month temu by c10.
Viewing 0 reply threads
  • Autor
    Posty
    • #1834
      c10
      Keymaster

      Klaudia: Idzie wiosna:)
      01.02.2021 8:06
      Witam. Dziś startuje 🙂 troszkę oponki trzeba zgubić. Idzie wiosna czas na zmiany 🙂 dziewczyny czekam na wspólne wsparcie:)

      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Ania
      01.02.2021 8:35
      #1
      Hejka! Ja też od dzisiaj 🙂 Powodzenia
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Aga
      01.02.2021 9:41
      #2
      Ja również od dzisiaj
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Kama
      01.02.2021 9:56
      #3
      Hej, ja też!
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Ania
      01.02.2021 11:34
      #4
      Ja też od dzisiaj;)Jestem na rej dieciej nie pierwszy raz, reguralnosc posiłków i jeść tylko to co w diecie! ZERO podjadania!
      Jem pierś z kurczaka, gotowany z dodatkiem wegety bądź duszony na patelni w wodzie bądź w papirusie i efekty też są super!
      Poza piersią zamiast szpinaku to brokuł A poza tym wszystko inne bez zmian.
      Wody 1.5l max 2l dziennie.
      Odkąd o 14.00 kolację o 18.30 po kolacji nie pije już wody do samego rana. A chodzę spać z reguły o ok.23.00.
      Pierwsze dni są okropnie trudne, chce się płakać że nie można nic innego zjeść ale wystarczy że spojrze w lustro na swe ciało szczególnie od brzucha w dół i mi to to pomaga w przetrwaniu kolejnego dnia! :))))
      Wzrost 155 waga 59kg chce zejść do 51-53kg kopenhaga będzie tylko początkiem by zmniejszyć żołądek i nauczyć się regularności bez PODJADANIA czegokolwiek!
      Po kopen nie wracam do złych nawyków A gdy osiągnę już upragnioną wagę będę się poprostu pilnować i nie objadać jak wcześniej, szczególnie wieczorami!!!!
      Będzie BARDZO trudno ale warto!
      Będą chwile słabości ale nie poddam się! Nie tym razem!
      Marzę o chociażby 4-5kg na tej diecie jak będzie więcej to super ale i tak niezależnie od efektów będę trzymać diete by kg stopniowo chociaż 1kg na tydzień leciały!
      Do wiosny jeszcze czas!
      Damy radę!
      Jak ktoś bardzo bardzo bardzo chce to osiągnie swój wymarzony cel A ja chce bardzo i wierzę że mi się uda!
      Ps.cwiczen zero ponieważ niemam na to czasu i siły!
      Napiszcie z jakim wzrostem i wagą startujecie.
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Kama
      01.02.2021 16:54
      #5
      Ja startuję z wagą 65,6kg, 162 cm. Też zamieniam stek na pierś z kurczaka. Mam nadzieję na 6kg. Ale ile by nie było ło na końcu to i tak się ucieszę, jak przetrwam te 13 dni
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Klaudia
      01.02.2021 18:09
      #6
      Zaczęłam ta ala dietę po to aby przyzwyczaić się , jeść regularnie i małe porcje, steka również zamieniam na fileta 🙂 licznik dziś wskazał 57.4kg może komuś to nie wiele ale źle się czuje z tym. Jeszcze pół roku temu było max 52 więc ile by nie spadło to liczę na to że przetrwam. Powodzenia nam życzę:)
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Kama
      02.02.2021 6:43
      #7
      No to zaczynamy drugi dzień 🙂 Dzień dobry!
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: katia
      02.02.2021 17:23
      #8
      hallo dziewczyny dołączam do Was dziś mój 3 dzień,pierwsze dwa nie łatwe ,dzisiaj juz dużo lepiej,

      Dzień 1 55,90
      dzień 2 55,40
      dzień 3 55,00

      CEL 52,00

      Co u WAS,PISZCIE W GRUPIE LEPIEJ ,MOŻEMY SIE MOTYWOWAĆ ,ZAGLĄDAJCIE I RÓBCIE KRÓTKI WPIS ,BĘDZIEMY TWORZYĆ TEAM,KTÓRY MA TEN SAM CEL ,A W GRUPIE ZAW3SZE LEPIEJ.

      ODEZWE SIE WIECZOREM PRZED SNEM,NAPISZCIE CO PIJECIE TRZYMACIE SIE SCIŚLE ,CZY PIJECIE DODATKOWA KAWE
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Kama
      03.02.2021 6:39
      #9
      Hejka, pora na dzień 3! Ważenie zaplanowałam na poniedziałek, po pełnych 7 dniach diety. Piję dużo zielonej herbaty, bo mi zimno i zamieniam befsztyk na pierś z kurczaka. No i omijam szpinak. Tyle z moich modyfikacji.
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Klaudia
      03.02.2021 6:39
      #10
      Cześć katia, fajnie że jest nas więcej :)) mamy taki sam cel 52kg hehe. Wczoraj dostalam @, a na dokladke troszkę nagrzeszylam ale dzis trzymam się dalej postanowienia 🙂 robię jedzonko i do pracy:) miłego dnia 🙂
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Ania
      03.02.2021 7:50
      #11
      Hej dziewczyny;)
      U mnie w porządku, trzymam się ściśle diety i w 2 dni -0.5kg(wazylam się dzisiaj tj.sroda rano) następne ważenie w pt. i pon. i potem 8.02 w pon. Będę ciągła dietę 14dni Katia A co do picia to pije tylko rano kawe i w ciągu dnia wodę tyle ile potrzebuje, nie opijam się już tą wodą bo tylko zapijam głód i chodzę caly czas pełna, i latam siusiu co pare min.a na tej diecie muszę czuć glod wtedy wiem że chudnę, woda jest potrzebna ale bez przesady nie potrzebuje w siebie wlewać więcej niż 1.5l przez cały dzień, wczoraj np.wypiłam tylko kubek wody. Ogólnie to wcześniej wcale nie potrzebowalam pić, tylko kawa rano, często cały dzień nic i na wieczór wilczy apetyt A nad ranem buszowanie po kuchni i szukanie słodyczy!!!! Ale koniec wstawania w nocy! Trzymam za Was kciuki!
      Ps. Jak będziecie podjadac to nici z tej diety!
      Trzeba twardo i stanowczo powiedzieć sobie NIE i jeść tylko to co w jadłospisie!
      Wiem co mówię, bo byłam na niej nie raz i często się łamałam i przerywałam dietę ale tym razem się zawzięłam!!!!!!! :)))))))))
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Ania
      03.02.2021 8:36
      #12
      Środa i czwartek ciężko dzień jeśli chodzi o jedzenie ale nie poddajmy się!
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Gosia
      03.02.2021 17:33
      #13
      Hej dziewczyny 🙂
      Ja dzisiaj dołączam do was.
      Jestem 3 dzień na diecie.
      Startowałam z wagą 61,7 kg. Dzisiaj waga pokazała 60,2 kg.
      Czyli -1,5 kg.
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Katia
      03.02.2021 20:09
      #14
      Hej dziewczyny

      Dzie ń1. 55.9
      Dzień2. 55.4
      Dzień3. 55.0
      Dzień4. 55.0

      Nie poddajemy się!!!!!!

      Dzisiaj mam zastój!!Ciagle.cos.organizuje żeby mieć cały czas zajety,a Wy jak sobie organizuje dzień,idziecie spać wcześniej ,
      Jutro rano raport!!!

      …..
      0
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Ania
      04.02.2021 7:37
      #15
      Hej Katia;) mi czas organizują dzieci;) A chodzę spać o Ok.23 A jem ostatni posiłek o 18.30 ale warto kłaść się wcześniej spać by nie zdążyć zgłodnieć;D jutro rano się zważę, dziś malo jedzenia więc liczę że coś spadnie.
      Po jednym dniu, we wtorek rano miałam -05kg, ciekawa jestem ile zeszło.
      Powodzenia Wam życzę!
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: katia
      04.02.2021 18:08
      #16
      HEJ DZIEWCZYNY DOBRA WIADOMOŚĆ ,WCZORAJ MIAŁAM ZASTÓJ ,A DZISIAJ
      Dzień1. 55.9
      Dzień2 . 55.4
      Dzień3 . 55.0
      Dzień4 . 55.0
      Dzień5 54,2

      Hura,nie mogę sie opanować ważyć codziennie!!!Dzisiaj troszkę jest głód,zobaczymy!!!Powodzenia
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Katia
      05.02.2021 8:59
      #17
      Witam kochane,jak samopoczucie,u mnie supet kolejny spadek:
      Dzień 1. 55.9
      Dzień 2. 55.4
      Dzień 3. 55.0
      Dzień.4. 55.0
      Dzień.5. 54.2
      Dzień .6. 53.9

      A więc od początku równe 2 kg.jestem mega zadowolona,fakt ,że jak sie trzymasz wytycznych i nie oszukujesz to waga leci .Jak.u Was piszcie jak sie czujecie ,ja mam tyle.energi ,chyba endorfiny szczęścia mnie otaczają ,że w końcu może uda mi sie osiągnąć cel.Wczoraj wierzyłam ubrania to widać bardzo różnicę ,dopinam sie bez problemu w rzeczach które były za ciasne ,widac.na sylwetkę,a niby ,albo jak dla.mnie to tylko 2 kg.Powodzenia ,czekam na wpisy!!
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Katia
      06.02.2021 10:45
      #18
      CZEŚĆ DZIEWCZYNY PROSZE NAPISZCIE COŚ ,CO u Was

      Ania,Kama,Klaudia i Gosia!!!!

      U mnie dzisiaj dzień siódmy ,jeden posiłek ,ale cieszę się że będę miała owoc!!!!

      Dzień 1. 55.9
      Dzień 2. 55.4
      Dzień 3. 55.0
      Dzień 4. 55.0
      Dzień 5 54.2
      Dzień 6. 53.9
      Dzień 7. 53.6

      Półmetek dzisiaj ,cieszę się że spadek jest i to motywuje.MOZE MOŻE UDA SIE OSIĄGNĄĆ W NASTĘPNYM TYGODNIU 52 KG.A to moj cel!!!Na początku nie wierzyłam ,ale teraz po pierwszym tygodniu ,szczerze zaczelam w to wierzyć przecież to tyllo 1.6 .Zobaczymy trzymajcie kciuki i proszę odezwijcie sie kochane !!!Weekend dzisiaj,ja zeby nie myśleć o jedzeniu ciągle wynajmuje sobie cos do pracy ,lub gdzieś wychodzimy,energii mi nie brakuje ,kawa daje mi powera na cały dzień i leci dietowaniei .Trzymajcie się i piszcie co u Was.

      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Gosia
      06.02.2021 16:03
      #19
      Hej dziewczyny
      U mnie dzisiaj 6 dzień i zastój z wagą. Od początku waga w dół 1,70.
      Dzisiaj walczę z chęcią napicia się kawy z mlekiem. Bo jak do tej pory trzymałam się jadłospisu ściśle i piłam bez mleka. Najgorzej jest rano bez śniadania, ale dzisiaj była grzanka.

      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Katia
      07.02.2021 12:03
      #20
      Hej dziewczyny !!!
      Gosia super.ze.sie odezwałaś,nie przejmuj się zastojem Gosia ,chyba jest u wszystkich ja.mialam w dniu.Najwazniejsze ze.waga leci i dobrze sie czujesz.Ja mam dzisiaj

      Dzien1. 55.9
      dzien2. 55.4
      Dzień3. 55.0
      Dzień 4 55.0
      Dzień 5. 54.2
      Dzień6. 53.9
      Dzień7. 53.6
      Dzień 8. 53.2

      Walczymy dalej właśnie idę że.obiad.Pozdrawiam i.milej niedzieli.
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Gosia
      07.02.2021 13:36
      #21
      Cześć dziewczyny
      Dzisiaj 7 dzień i waga rzeczywiście ruszyła -0,6.
      Dzisiaj moim zdaniem najcięższy dzień. Ale nie czuję się jak na razie jakoś strasznie słabo. Staram się dużo pić ciepłych herbat i to mi bardzo pomaga jak czuję głód.
      Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszą walkę
      Dzień 1 61,7
      Dzięń 2 60,7
      Dzień 3 60,2
      Dzień 4 60,2
      Dzień 5 60
      Dzień 6 60
      Dzień 7 59.4

      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Klaudia
      08.02.2021 8:10
      #22
      Hej. Zaglądam do was codziennie, nic nie pisze, bo u mnie nic się nie dzieje. Może to przez @. Mialam spadek, potem w górę waga. Powiem wam że troszkę wymiekalam, ale już mam @ za sobą, a więc ten tydzień biorę się w garść, jak będę dobrze się czuła to przedluze o tydzień, bo ten pierwszy był porażka.
      Pozdrawiam, miłego dnia dziewczynki 🙂
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Gosia
      08.02.2021 20:02
      #23
      Cześć dziewczyny
      u mnie 8 dzień diety i tradycyjnie waga stoi w miejscu. Jak na 8 dzień to czuję się rewelacyjnie. Nawet rano dzisiaj nie było tragedii z głodem po wczorajszym 7 dniu diety.
      Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Katia
      08.02.2021 22:12
      #24
      Witajcie Gosia i Klaudia ,u.mnie też.tak jakby się woda zatrzymała w organizmie,czuje się taka naponpowana od wody.Musimy to przeczekać i nie poddawać się!!!!!!!

      Dzień 9 53.2

      Do usłyszenia:)))Kolejny dzień za nami:)))))
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Katia
      08.02.2021 22:12
      #25
      Witajcie Gosia i Klaudia ,u.mnie też.tak jakby się woda zatrzymała w organizmie,czuje się taka naponpowana od wody.Musimy to przeczekać i nie poddawać się!!!!!!!

      Dzień 9 53.2

      Do usłyszenia:)))Kolejny dzień za nami:)))))
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Klaudia
      09.02.2021 15:45
      #26
      Czesc laseczki 🙂 ja tam się nie poddaje, u mnie tak jakby ten tydzień to dopiero start, bo w poprzednim to była jakaś porażka, ale dzielnie walczę:)) i tj wspominałam jak będzie ok to przedluze 🙂 obecnie 56.2kg z 57.4 🙂
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Katia
      09.02.2021 22:34
      #27
      Cześć Klaudia ciśnie nas cicho na forum szkoda ,bo ja uwielbiam wpadać i zobaczyć jaki kto miał spadek ,jak minął dzień ?czuje się że nie jestem sama na tej diecie.U mnie straszny przestuj nie mam pojęcia dlaczego ,kolejny dzień bez spadku Dzień 10 53.2????

      Jutro musze zrobić jakieś trening może się ruszy cokolwiek ta waga!!!Spokojnej nocy
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Gosia
      10.02.2021 12:09
      #28
      Hej dziewczyny
      u mnie niestety też zastój. Dzisaj 10 dzień diety i waga ciągle ta sama 59,4. Czyli tak samo jak u Ciebie Katia. Nie wiem czy jest to spowodowane, ale nie poddaję się walczę daję.
      odpowiedź: Idzie wiosna:) autor: Klaudia
      13.02.2021 8:57
      #29
      Cześć dziewczyny. Jak tam u was ? 🙂 dziś ostatni dzień, szacun:) U mnie powoli do przodu, po 5dniach z 57.4 na 55.5kg. Będzie dobrze 🙂

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.