info

Dieta kopenhaska - DOKŁADNY JADŁOSPIS

W internecie znajduje się mnóstwo jadłospisów diety kopenhaskiej, w większości są one pełne rażących błędów, co - szczególnie w przypadku tak restrykcyjnej diety, jaką jest dieta kopenhaska - może zniweczyć cały wysiłek odchudzania. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby poniższy jadłospis był możliwie dokładny i precyzyjny. Udanego odchudzania!

Godziny posiłków

• Śniadanie: 8.00 - 9.00
  • Obiad: 12.00 – 14.00
  • Kolacja: 17.00 - 18.00

Pamiętaj!

• Pij minimum 2 litry wody dziennie!
  • Trzymaj się ściśle jadłospisu - żadnych odstępstw!
  • Dieta trwa dokładnie 13 dni - ani dnia krócej, ani dnia dłużej!

Dieta kopenhaska - DZIEŃ 1, 8

• Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 2 jajka na twardo, pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku lub brokułów, 1 pomidor.
  • Kolacja: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 2, 9

• Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 1/3 główki sałaty (lub 5 liści) z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny, 1 surowy owoc (jabłko, ananas lub grejpfrut)
  • Kolacja: 1 gruby (100 g) plaster (albo 5 chudszych) szynki (np. drobiowej), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 3, 10

• Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
  • Obiad: pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku, 1 pomidor, 1 surowy mały owoc
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 gruby (100 g) plaster szynki (lub 5 chudszych), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 4, 11

• Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 1 jajko na twardo, 1 duża marchewka, małe opakowanie serka wiejskiego (twarożku naturalnego) (100-150 g)
  • Kolacja: pół szklanki kompotu z owoców (ugotowanego bez cukru, owoce zjadamy), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 5, 12 (Dni bez kawy)

• Śniadanie: 1 duża starta marchewka z sokiem z cytryny
  • Obiad: 1 duża (300 g) chuda gotowana ryba (pstrąg, dorsz lub sola) z sokiem z cytryny. Rybę można także usmażyć bez tłuszczu.
  • Kolacja: 1 duży befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty, pół paczki (6-8 główek) gotowanych brokułów

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 6, 13

• Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
  • Obiad: 1 duszona pierś kurczaka bez skóry, 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 duża starta marchewka

a kto zaczyna od jutra?
1 godzina temu
Kamila
Ja zaczynam od dzisiaj z wagą 98 kg. Mam nadzieję że spadnie chociaż 10 kg i wytrwam do końca chociaż wiem że będzie to trudne.
ryśka
ja dzisiaj jestem już drugi dzień na diecie, wcześniej już ją stosowałam i zamiast wołowiny świetnie sprawdza się schab bez kości - nawet ma mniejszą wartość klc.
pozdrawiam
Mateusz
Ósmy dzien za mna. Ta dieta jest koszmarna i jesli ktos jest naprawde niebezpiecznie otyly niech sprobuje. Ja mam 180 cm i przed dieta wazylem 77 teraz po osmiu dniach waze 73 i jestem w miare zadowolony natomiast nie jest to warte tych wyrzeczen i stanu do jakiego sie doprowadza organizm. Lepiej cwiczyc. Lepsze efekty. Pozdrawiam!
Ilona
A ja chcę zacząć od czwartku, mąż wyjeżdża i może dam radę.
Muszę sobie poradzić , ale strasznie się boję, że będzie mnie głowa boleć albo będę bardzo słaba.
Ktoś przechodził takie objawy?
4 godziny temu
Aga
ja dziś drugi dzień. lekko słaba jestem, trochę boli głowa, ale da się wytrzymać. Po pierwszym dniu 1,5 kg w dół
Witaj!
Jeśli siedzisz w domu i nie wykonujesz wielkiego wysiłku to o zawrotach głowy raczej nie myśl, u mnie puki co żadnych nie było, a ból głowy nie większy niż normalnie jeśli ktoś na ból głowy jest podatny. Radzę wziąć urlop bo jeśli pracujesz fizycznie to pewnie nie dasz rady, ja jestem na urlopie i poza domowymi obowiązkami nic nie robię więc nie odczuwam żadnych skutków ubocznych poza głodem oczywiście Dziś jestem 9 dzień na diecie i zaczynam się przyzwyczajać do małych porcji, choć to nie zdrowa dieta, ale jestem zdesperowana.
Kasia
Hej wszystkim!!
Chciałabym zacząć dietę od jutra, ale nie wiem czy będę w stanie wytrzymać te 13 dni.
Jakie witaminy bierzecie podczas diety?
5 godziny temu
Hej!
Na sobą mam już 8 dni i -4 kg, dziś dzień 9. W sumie jestem zadowolona bo nie stosuje się w 100% do diety. jem doprawione mięsko, zamiast jajek gotowanych ze szpinakiem jem jajecznicę na maśle ze szpinakiem (pycha!) Przestawiam sobie posiłki lub zamieniam składniki ale wszystko w obrębie danego dnia i z listy rzeczy dozwolonych. Najgorzej było 7 dnia, po prostu poległam, jak wiadomo było Anny... Więc wieczorem miałam gości no i lampka wina wypita... plus oczywiście kolacja której jeść nie wolno było, na szczęście zostało mi trochę piersi z obiadu więc mocno nie zgrzeszyłam. Przez taki incydent waga zatrzymał mi się przez dobę. Trudno 4 kg to i tak sukces, będę walczyła o jeszcze 2kg na tej diecie a później zobaczymy...
5 godziny temu
Przemek
12 lat temu przechodziłem "kopenhaską" w lutym i miałem minus 9kg. Za 2 dni zaczynam znów, bo czerwona linia wagi znów została przekroczona. Mam nadzieję na minimum minus 6kg
Nosrevi
Start. Motywacja jest. Trzymajcie kciuki
ALICJA
Dziś 10 dzień diety. Waga -5kg. Chyba nie najgorzej. Teraz już z górki, ale początki były koszmarne. Trzymajcie się. Powodzenia
Ja też dziś dzień 10, waga -5,5. Jeszcze tylko 3 dni
Ania
Kto zaczyna ze mna od poniedziałku ?
aga
Ja też zaczęłam od poniedziałku
2 godziny temu
natka
Ja zaczynam tez od jutra. Pol roku temu po 13 dniach bylo -8 z wagi
Witajcie!
Rozpoczynam dziś dzień 6. Cieszę się że to już oprawie półmetek. Spodziewałam się szybszego spadku wagi, ponieważ na początku woda zlatuje z ciała ale u mnie spadek do tej pory 3,2kg. Wczoraj dużo piłam więc dziś 0,5kg mniej, natomiast przedwczoraj kiedy nie miałam jak pić bo byłam w podróży waga pokazała mi 20dag więcej niż dnia poprzedniego. Jutro dzień 7 a jak znowu w trasie więc i picie będzie mniejsze, nie będę przecież bez przerwy szukała toalety Nie sptosuję się w 100% do diety więc może dlatego moja waga tak się buja, gotuję całej rodzinie i musze próbować. Jeśli dotrwam do końca tej diety to po jej zakończeniu w niedzielę przyszłą najem się do syta a w poniedziałek spróbuję diety norweskiej. Jest to dieta podobna do kopenhaskiej lecz ma w swoim menu więcej jajek. Oby tylko się udało schudnąć jeszcze choć 2kg na kopenhaskiej, to bym była szczęśliwa... na kolejnej mam nadzieje tez schudnąć kilka kilogramów. Jestem zdesperowana muszę schudnąć!
Estera
Ta dieta jest bardzo rygorystyczna i po jej skończeniu należy nadal uważać co się je i stopniowo dokładać posiłki. Jak po niej chcesz się najeść do syta to efekt jojo murowany. I aby przejść na inna dietę należy trochę czasu odczekać bo opadniesz z sił .... Ja na niej schudłam 8 kilo i waga utrzymuje się już 4 miesiąc . Powodzenia
Olga
Hej,
Ja rok temu mega zleciałam na kopenchadzkiej.
Ważyłam około 72kg przy 178, rozpoczęłam dietę potem racjonalne odżywianie i w ciagu miesiąca zeszłam w pewnym momencie do 59kg.
Waga utrzymywała mnie sie przez około 8miesiecy(62/64kg).
Niestety zaczęła sie sesja egzaminacyjna a ja zaczęłam pochłaniać mega duże ilości jedzenia, tak na wadze zobaczylam 68,5kg.
Dzisiaj jest moj 5 dzien na diecie.
Przestrzegam wszystkiego w ciagu tych 4 dni zeszłam do 65,5 tak wiec wynik super.
Liczę ze zejdę do moich wymarzonych 62 a potem znowu zdrowe odżywianie, ponieważ ta dieta to super wstęp do dalszego działania,
Napisze za 4 dni jak u mnie z waga!
Powodzenia dzieczyny
Martita
Witam Was wszystkich ja dziś zaczynam 4 dzień. Właśnie się ważyłam 61,7

Niestety dziś przyjeżdża rodzina, i jest grill.Przyjeżdżają z daleka i nie widziałam ich chyba z 5 lat.Więc mimo że jest to zakazane zamieniam dzień.Z grilla zjem karkówkę i do tego sałatę bo grill tak w godzinach 16-17

Zaczynałam od wagi 64 kg przy wzroście 160

Życzę powodzenia sobie i oczywiście Wam wszystkim.