info

Dieta kopenhaska - DOKŁADNY JADŁOSPIS

W internecie znajduje się mnóstwo jadłospisów diety kopenhaskiej, w większości są one pełne rażących błędów, co - szczególnie w przypadku tak restrykcyjnej diety, jaką jest dieta kopenhaska - może zniweczyć cały wysiłek odchudzania. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby poniższy jadłospis był możliwie dokładny i precyzyjny. Udanego odchudzania!

Godziny posiłków

  • Śniadanie: 8.00 - 9.00
  • Obiad: 12.00 – 14.00
  • Kolacja: 17.00 - 18.00

Pamiętaj!

  • Pij minimum 2 litry wody dziennie!
  • Trzymaj się ściśle jadłospisu - żadnych odstępstw!
  • Dieta trwa dokładnie 13 dni - ani dnia krócej, ani dnia dłużej!

Dieta kopenhaska - DZIEŃ 1, 8

  • Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 2 jajka na twardo, pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku lub brokułów, 1 pomidor.
  • Kolacja: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 2, 9

  • Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 1/3 główki sałaty (lub 5 liści) z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny, 1 surowy owoc (jabłko, ananas lub grejpfrut)
  • Kolacja: 1 gruby (100 g) plaster (albo 5 chudszych) szynki (np. drobiowej), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 3, 10

  • Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
  • Obiad: pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku, 1 pomidor, 1 surowy mały owoc
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 gruby (100 g) plaster szynki (lub 5 chudszych), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 4, 11

  • Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 1 jajko na twardo, 1 duża marchewka, małe opakowanie serka wiejskiego (twarożku naturalnego) (100-150 g)
  • Kolacja: pół szklanki kompotu z owoców (ugotowanego bez cukru, owoce zjadamy), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 5, 12 (Dni bez kawy)

  • Śniadanie: 1 duża starta marchewka z sokiem z cytryny
  • Obiad: 1 duża (300 g) chuda gotowana ryba (pstrąg, dorsz lub sola) z sokiem z cytryny. Rybę można także usmażyć bez tłuszczu.
  • Kolacja: 1 duży befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty, pół paczki (6-8 główek) gotowanych brokułów

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 6, 13

  • Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
  • Obiad: 1 duszona pierś kurczaka bez skóry, 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 duża starta marchewka

Dieta Kopenhaska DZIEŃ 7

  • Śniadanie: 1 kubek herbaty (najlepiej zielonej) bez cukru
  • Obiad: 1 pierś (150 g) kurczaka grillowana lub z piekarnika, 1 świeży owoc
  • Kolacja: NIC
Pages: « Previous 1 2 3 4 5 ... 74 Next » All
Wiolka
Cześć dziewczyny i chlopaki U mnie drugi dzień i -2. Mam nadzieję że dalej też tak ładnie będzie leciało w dół. Nie wiem czy to przez moja tarczę czy z zaniedbania Ale startuje z 75 przy wzroście 165. Sama jestem zdziwiona ale nie chce mi się jeść
9 godziny temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Ehh
Dziewczyny dietę skończyłam 2 dni temu. A waga powoli wzrasta.. dodam że nie jem słodyczy już od 2 miesięcy nie jem po 18 jem w miarę normalnie staram sie nie napychac. Mam pracę fizyczną więc ruchu trochę mam. A już prawie 1kg wrocil az sie aż boję wstawać na wagę: (
12 godziny temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Ehh
Nie liczę kcal Ale nie jestem tak jak kiedyś staram sie mieć 5 małych posiłków.. czasem to sie nie udaje że ze względu na pracę.. Ale zjem znacznie mniejsze obiady itp.. więc nie wiem o co chodzi zastanawiam sie czy znowu nie wrócić na dietę.. A jestem 3 dni po niej a nie 2
10 godziny temu
Marta
ja koncze za 4 dni i nie ukrywam ze tez sie tego obawiam a pilnujesz kcal czy po diecie od razu jesz wiecej?
12 godziny temu
anna
Witam
6 dzień diety i jakoś tak dziwnie się czuję ,słabo w głowi się kręci ,czarno w oczach się robi . I tak to przetrwam .
15 godziny temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Marta
Mialam to samo dokładnie 6 dnia, ale jesli Cie to pocieszy u mnie minelo i juz w niedziele czulam sie normalnie
12 godziny temu
Patrycja
Witam, ja poraz kolejny podchodze do diety. Ostatnim razem idalo się zrzucić 3kg na pierwsze 3dni a potem waga stanęła, wiec po tygodniu zrezygnowalam. Podchodzenia drugi raz. I 3mam sama za siebie teraz kciuki.
20 godziny temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Mariusz
U mnie po 7 dniach - 5kg więc nie jest źle
18 godziny temu
Iwona
Witam, ja dzisiaj zaczynam szósty dzień, na wadze -3,2 niestety dopadł mnie kryzys bardzo słabo sie czuję, zawroty głowy, mdłości i brak energii. Czy ktoś ma pomysł na przetrwanie.....
20 godziny temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Iwona
Dzięki za podpowiedz, już mi trochę lepiej ale witaminy to super pomysł...
16 godziny temu
Ewa
Hejka wszystkim ja dzisiaj siódmy dzień diety i na wadze tylko 2kg mniej planowałam 10kg ale chyba nie wyjdzie to trochę dołujące i w dodatku ciagle myśle o jedzeniu masakra ale nie poddam się może w kolejnych dniach coś się zmieni pozdrawiam
16 godziny temu
Ania
Kup sobie jakiś suplement witamin np. Centrum. Mi bardzo pomogło
16 godziny temu
Ania
Hej ! Wczoraj zakończyłam 13 dni z kopenhaską, waga na minus 5kg, myśle ze mogłoby być lepiej ale mam do Was pytanie, na jaką dietę przejść teraz żeby mocno nie przytyć ? Myślałam o 1000 kcal lub 8/16 jeszcze do świąt. Stosował ktoś z Was ? Pozdrawiam
21 godziny temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Ula
Po diecie możesz jeść to na co masz ochotę byle z umiarem i nie przytyjesz.Jedz 5 razy dziennie ale w małych porcjach.Ważne żeby się nie obżerać
19 godziny temu
Grzesiek
Czytam właśnie "Tłuste życie" dr Kwaśniewskiego. Większość rzeczy które są tam napisane ma sens, więc po skończeniu "Kopenhagi" przechodzę na żywienie optymalne. Może i Ty się skusisz?
21 godziny temu
Marcin
Witam ! Wystartowałem dzisiaj waga 95 kg wzrost 178 cm za 13 dni napiszę o efektach wytrwałości pozdrawiam
2 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Ula
Wytrwałości !!! U mnie też dziś 2 dzień diety.
19 godziny temu
An
Marcin, trzymam kciuki. Ja juz po. Sorki Gosia, ale myślę, że przesadzasz. 55 kh przy Twoim wzroście, to przecież spoko.
1 dzień temu
Gosia
Wystartowałam dzisiaj z wagą 55 kg przy wzroście 162 cm , muszę dać radę, chcę wrócić do 52 kg . Ļozdrawiam
1 dzień temu
Patrycja
Witam,
u mnie zaczął się dzień 5. Niestety na wadze tylko - 2,5 kg. Ale wytrwam do końca. Powodzenia wszystkim
2 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
An
Patrycja 5 dni i -2,5 kg to jest bardzo dobry wynik. Ja schudłam 3,7 przez 13 dni. A w ostatnich dwóch dniach, waga skoczyła mi na plus 60 dkg. Czyli jeszcze przytyłam w 12 i 13 dniu.
2 dni temu
Grzesiek
Cześć. Widzę że na forum same dziewczyny, ale postanowiłem się przyłączyć, gdyż od nadmiaru spyry zaczęły mi rosnąć piersi. Libido spada, zaczynają mi się podobać "Trudne sprawy", boję się że niedługo mój głosik przejdzie w alty i zacznę szydełkować. Jako przeciwnik bezpłciowości, hermafrodytyzmu i genderyzmu postanowiłem coś z tym zrobić. Dziś 6 dzień, na osi mniej o 4,5 kg, doskwiera brak wieczornego winka, na "Trudne sprawy" zaczynam reagować jak dawniej, cycki w odwrocie, zainteresowania szydełkowaniem brak, libido.... trzeba wypróbować. Trzymajcie się dziewczyny. Niedługo was opuszczę smile:
2 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Kasia
Hej startuje jutro a raczej dziś od rana waga 83kg wzrost 175. Liczę na minus 10 obym dotrwala do końca bez wpadki
2 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Kasia
Zaczynam i ja!
2 dni temu
kasia
Hej Kasia ja też dzisiaj wystartowałam- wspieramy się!
2 dni temu
Paula
Cześć wszystkim, dzis mój 6 dzień i na wadze 5kg mniej. Przydałoby sie jeszcze z -15
2 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Kasia
Super Kasia czyli dwie Kasieńki zawalczą i siebie :*
2 dni temu
Kasia
Świetny wynik kg szybko umykają oby tak dalej brawo!
2 dni temu
Megi
Dzień 7 rozpoczęty. Na wadze minus 4,5 kg, ale startuje że sporej wagi. Powodzenia wszystkim
3 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
An
No to przede mną OSTATNI dzień. A dzisiaj na wadze plus 0,20 dkg. Wiem, że to nie dużo ale dlaczego waga wzrosła?!?? Masakra jakaś!!!
3 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
aneta
trzy dni zaliczone i -3kg,wczoraj kolezanka poczestowala ciasteczkami pieczonymi i slodkim piwkiem GRATULUJE WSZYSTKIM SUKCEOW W WALCE Z KILOGRAMAMI.
3 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
aneta
startowalam z waga 95.2, wzrost 163cm
2 dni temu
Wiki
Aneta super wynik masz jak na trzy dni tez dzis mam dzien czwarty ale szczerze powiedziawszy boje sie wejsc na wage zeby sie nie dolowac. Z jaka waga startowalas I przy jakim wzroscie? Zycze dalszych sukcesow
3 dni temu
ola
-6 kg, koniec. Powiem że nie trzymałam czasami tego jak trzeba - piłam wino kilka razy, 2 orzeszki zjadłam. Mam pytanie: czy można to sobie przedłużyć? Bardzo dobrze się czuję na tej diecie - żołądek mi się tak skurczył że ja nie chcę jeść, a jak mam zjeść 300 g ryby to zjadam 200 bo już nie mogę więcej.
3 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Wiki
Ola gratuluje wyniku. Super I powodzenia w dalszych planach na odzywianie bez efektu jojo.
3 dni temu
monika
Ja dziś nareszcie dzień 13 ale wczoraj miałam spory kryzys startowałam z wagi 64,3 dziś jest 59,7. wynik całkiem dobry Dacie rade dziewczyny, powodzenia
4 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Zuzia
Gratulacje ładnego wyniku i wytrwałości
4 dni temu
An
Gratuluję Monika
4 dni temu
An
Dzień dwunasty rozpoczęty z mniejszą wagą o 3,7. Jeszcze dzisiaj i jutro... Wiec może w sumie będę miała -4. Nie wiem jak pozostali to robią, że chudnąć po 7-10 kg. Ale nie ma vo narzekać, trzeba się cieszyć z tego co jest powodzenia dla reszty "naszej" załogi. Koniecznie chwalicie się efektami
4 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Lena
U mnie dziś 12 dzień waga prawie -7kg czuje się dobrze mam dużo siły i energii chociaż śpię więcej niz zazwyczaj. Dodatkowo biorę tabletki centrum i to pewnie wzmacnia mój organizm. Ale nadal mam problem z jedzeniem porcje są za duże nie potrafię zjeść nawet jednej całej marchewki.. już mam dosc tego jedzenia pierwszy tydzień był znacznie łatwiejszy cieszę sie że został mi tylko jeden dzień
4 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Lena
Moja waga startowa to 72.6 mój wynik może jest taki bo nie zjadlalam do końca potraw.. Ale boję sie powrotu do normalności bo nie chce mieć efektu jo-jo.. oczywiście nie będę jadła po 18 i będę jadła małe porcje Ale i tak mam obawy
4 dni temu
An
Lena mega wynik. Z jaką wagą startowałas? Dlaczego ja nie mam takich super efektów? ;-(
4 dni temu
Marta
Hej dziewczyny. Ja dzis 5 dzien. Na wadze - 3.8. Zaczynalam z wagi 72.4 przy wzroscie 165. Mialam juz mnóstwo kryzysów, ale za każdym razem. mobilizacja i cisnę dalej
5 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Bania
Witam wszystkich !!!! Zaczynam dzis !!! Mam nadzieje na 5 kg to by bylo szczyt marzen!!! Ktos startuje dzis ze mna??? Blagam potrzebuje wsparcia!!
5 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Gabriela
Witam
4 dni temu
Edyta
ja
5 dni temu
Zuzia
Cześć ja zaczynam od jutra, muszę zrzucić do świąt będę na bierząco pisać jak mi idzie, ostatnio wytrzymałam tydzień zobaczymy co będzie teraz
5 dni temu
Katarzyna
Trzymam kciuki , ja też dziś wystartowałam. Dobija mnie brak kawy. Czy myślicie że mogę wypić dodatkowo kawę bez cukru?
5 dni temu
Justa
Zaczynam 5 dzień, waga -2 kg. Czy wam tez kręci się w głowie, napiszcie jak wasze samopoczucie na diecie. Boje się że nie będę miala siły pracować.
5 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Wiki
Justa staraj sie pic minimum 2l wody pomaga na bol glowy bynajmniej ja tak mialam stosujac ta diete ostatnim razem. Teraz jestem.na niej dzis dopiero drugi dzien co do wagi nie waze sie nie chce sie dolowac zwaze sie na koncu albo w polowie diety.jak narazie nie jest zle chociaz jak pozostalych kusza slodycze mikolajkowe. Narazie wlaczylam cwiczenia na orbiterku I ukrywam.ze jestem na diecie przed mezem
5 dni temu
An
Justa, czuje się bardzo słabo. Nie mam na nic siły, boli mnie często głowa... Wejście po schodach w domu sprawia mi problem ale jestem juz 11 dzień wiec jakoś dotarłam do konca
5 dni temu
An
Hej, hej dzień 11 i na minusie 3,2. Z zachwytu d..y nie urywa. Miałam wielka nadzieję skończyć dietę z wynikiem 55 kg. Obecnie na wadze 56,3, wiec moje zamierzenia/marzenia jak widać nie realne. EWA jak u Ciebie?
5 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
An
Dziękuję Wiki
4 dni temu
Wiki
An masz swoetny wynik z tego co pamietam zaczelas z waga 60kg przy wzroscie 168 toswoetnie wygladalas juz przed dieta. Ja mam troche ponad 60przy wzroscie 160' I marzy mi sie 5kg ale wstpie jakos w to. Narazie cwicze I pije trzy litry wody to akurat mpglo by zostac mi w nawykach . Pozdrawiam
4 dni temu
ewa
halo dzień 6 mój ulubiony, w najstarszej wersji diety w dniu 6 na obiad był kurczak(bez skóry -) czyli można upiec kurczaka i zjeść ile dusza zapragnie
oczywiście jest to niemożliwe bo żołądek jest skurczony. ale sama satysfakcja ż takiej możliwości bo to samo bialko przeciez, więc wstawiłam już kurczaka przeważnie kończy się na zjedzeniu jednej piersi lub uda. dzien 6 -4.3kg. pozdrawiamy
5 dni temu
Emi
Hej hej 59.9 ubyło mnie 1.6 kg szału nie ma... a tu dzień 10. hmmm...jest mnie mniej bo czuję to ale jakoś chyba do 58 nie dociągnę... a jak u was?
5 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Magda
Zaczynam dzień 6, idzie spoko, ze względu na problemu hormonalne nie pamiętam, kiedy nie byłam na diecie, więc to po prostu kolejna inna dieta. Tęsknię za ketozą, ale ostatnio nie chudłam, a święta, więc próbuję.
Zaczynałam z 61,9, wzrost 160.
Po pierwszym dniu: 60,9
Po drugim dniu: 60,3
Po trzecim dniu: 60,3
Po czwartym dniu: 60,3 (tak, frustrujące)
Po piątym dniu: 60,1
Wreszcie ruszyło, chciałabym tak do 59 chociaż spaść, choć marzenie to 57, w co nie wierzę. Cóż, to nie tak, że potem będę jadła normalnie, więc może coś jeszcze schudnę do świąt, ale ciężko.
A, nie jem grzanek, bo nie jem glutenu, nie i już.
5 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
An
Magda, może coś się ruszy... Bo to naprawdę dziwne, ze przez kilka dni waga stoi w miejscu trzymam kciuki za lepsze efekty
5 dni temu
Karola
Witam, dziewczynki Ja startuje od jutra. Mobilizacja wisi w szafie, w którą muszę się wbić w święta a będzie ciężko bo moje dzieciaki zgarnęły od Mikołaja duużooooo słodyczy, którymi chętnie się dzielą z mamą Pozdrawiam wszystkie wytrwałe
5 dni temu
Odpowiedz
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.
Karola
Dzięki za wsparcie Niestety u mnie Mikołaj przeciągnął się do wczoraj więc dopiero od dziś zaczęłam. Akurat 13 dzień wypada w sobotę tuż przed wigilią więc to ostatni dzwonek
2 dni temu
Katarzyna
Karola mam tak samo, ze słodyczami od Mikołaja ale mobilizacja chyba większa, również zaczynam od Piątku (trzymam kciuki)
5 dni temu
An
Karola trzymam kciuki za wytrwałość i jak największy spadek wagi.
5 dni temu
Pages: « Previous 1 2 3 4 5 ... 74 Next » All
Musisz mieć włączone javascript, aby wyświetlać komentarze.